torsdag 30 maj 2013

Det ska jag göra!

"Prototyper" på gång till en massa spännande bruksföremål i betong.
Alltid så mycket man vill göra. Hur hinna och orka med? Jag är så tacksam, att även om allt jag tänker och vill göra inte blir gjort så finns det i mina tankar. Utan lust står jag still. Lagom förbrukad vill jag luta mig tillbaka lite.


Det är med positiv avund jag betraktar om- och bloggvärlden. Struktur, engagemang, resor, projekt för framtiden. Genom andras försorg, i skrift eller bild, tillåts jag få vara med och se och läsa om allt vackert.

Min plats på jorden är hemma. Inne, ute eller runtomkring.

2 kommentarer:

  1. Du bjuder ju på en hel del själv också. Av det vackra alltså :)

    SvaraRadera
  2. Tusen tack kära du! Som ny i bloggandet så haglar det inte kommentarer precis. Du gjorde mig riktigt glad med din. Förstår inte riktigt hur alla hinner med alla inlägg och foton. Har tagit lite bloggledigt över sommaren och får ta nya tag snart igen. Fördelen med att inte ha några följare, (vet ej hur man gör) är att ingen märker när man inte är där. Glada sommarhälsningar Christin

    SvaraRadera