torsdag 15 augusti 2013

Ser fram emot.....

Nu på lördag den 17 Augusti är det LandskronaTrädgårdsgille. Många prominenta gäster, föreläsare och utställare på programmet. https://www.facebook.com/LandskronaTradgardsgille?fref=ts

Jag ska fara dit med mina betongalster och jag kommer inte att vara ensam. Ska kampera ihop med en trädgårdsmästare, mycket duktig sådan, Linda Hansson som driver företaget, Flora Li.www.Florali.se

Det ska bli så spännande. Dom andra åren har jag åkt dit och gått runt bland alla utställarna, sett så mycket fint. Givetvis vill man ha det mesta.

Många tycket att det känns som höst i luften men jag tvärvägrar. Det är lång tid kvar att få vara ute i sin trädgård eller andras för den delen.





Så mycket sommar kvar.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Hoppas att försäljningen gick bra på Trädgårdsgillet i lördags. Jag har försökt att hitta den "knapp" man lägger till följare men hittar inte den. Så tyvärr vet jag inte hur jag ska kunna hjälpa dig... Men angående att svara på en kommentar som någon har skrivit till dig (t.ex. jag) så måste du trycka på den som har kommenterat (min) blogg och sedan skriva svaret där. Annars kan jag aldrig se svaret.
    Ha det så bra!
    / Therese

    SvaraRadera